Список творів зі
світової літератури для
8 класу на літо
·
Біблія. Старий заповіт
(Створення світу. Каїн і Авель. 10 заповідей). Новий заповіт (Євангеліє);
·
Міфи троянського циклу;
·
Гомер. «Іліада»;
·
Есхіл. «Прометей закутий»;
·
Публій Вергілій Марон.
«Енеїда»;
·
Публій Овідій Назон.
«Метаморфози»;
·
«Пісня про Роланда»;
·
Вільям Шекспір. «Ромео і
Джульєтта»;
·
Мігель де Сервантес. «Дон
Кіхот» (1 частина);
·
Мольєр. «Міщанин-шляхтич»;
·
Антуан де Сент-Екзюпері.
«Маленький принц»;
·
Річард Бах. «Чайка
Джонатан Лівінгстон»;
·
Барбара Космовська.
«Буба», «Буба: мертвий сезон»;
·
Марина Аромштан. «Коли
відпочивають янголи».
Тема: Корнелія Функе "Чорнильне серце"
Завдання: 1. Пройти тест на знання змісту твору Корнелії Функе "Чорнильне серце"
join.naurok.ua Код доступу 3427126
Тест активний до 20.05.2020 до 20.00
19.05.2020 (завдання для 7-А кл)
Тема: Корнелія Функе "Чорнильне серце"
Завдання:1. Переглянути відеоролики перейшовши за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xyLgcgsEUSg
https://www.youtube.com/watch?v=JMHTfLVqeEg
2.Подивитися фільм перейшовши за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=y63PVfXNJ4Y
3. Завдання виконати до 20.05.2020
18.05.2020 (завдання для 7-Б кл)
Тема: Підсумкова контрольна робота (тест)
Завдання: 1.Повторити матеріал у підручнику 169-257
2. Пройти тест перейшовши за посиланням
https://vseosvita.ua/go введіть код fvv751 (25хв)
Тест виконати до 20.05.2020
15.05.2020 (завдання для 7-Б кл)
Тема: Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів
Завдання:1. Письмово охарактеризувати головну героїню Софі
2. Які зовнішні й внутрішні зміни з героями (Софі, Хаул) відбулися протягом роману (письмово)
Виконати до 18.05.2020
ФОТОЗВІТ!!!
13.05.2020 (завдання для 7-А кл)
Тема: Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів
Завдання:1. Письмово охарактеризувати головну героїню Софі
2. Які зовнішні й внутрішні зміни з героями (Софі, Хаул) відбулися протягом роману (письмово)
Виконати до 19.05.2020
ФОТОЗВІТ!!!
12.05.2020 (Завдання для 7-А класу)
Тема:Підсумкова контрольна робота (тест)
Завдання: 1.Повторити матеріал у підручнику 169-257
2. Пройти тест перейшовши за посиланням
https://vseosvita.ua/go введіть код jdw421
Тест пройти сьогодні о 15.00 до 15.25
08.05.2020 (Завдання для 7-Б класу)
Тема:Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі
Завдання:1.Письмово дати відповідь на питання:
Які казкові елементи та елементи детективу використала Діана Вінн Джонс під час написання оповідання "Мандрівний замок Хаула"?
Завдання виконати до 15.05.2020
ФОТОЗВІТ!!! Роботи надсилати до 19.00!!!
06.05.2020(завдання для 7-А класу)
Тема:Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки і детективу у творі
Завдання:1.Письмово дати відповідь на питання:
Які казкові елементи та елементи детективу використала Діана Вінн Джонс під час написання оповідання "Мандрівний замок Хаула"?
Завдання виконати до 12.05.2020
ФОТОЗВІТ!!! Роботи надсилати до 19.00!!!
05.05.2020 (завдання для 7-А кл)
Тема: Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"
Завдання: 1. Переглянути відеоролик перейшовши за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=qrRR3rdZ4ek
2. Конспект у зошит (нище)
Мандрівний замок Хаула”
Автор – Діана Вінн Джонс
Рік видання: 1986
Жанр твору – фантастичний роман
Тема: Вражаючі пригоди дівчинки; дивовижні відкриття у чарівному світі. Пошук шляху до повернення власного «я», боротьба зі злом на цьому шляху.
Ідея: Попри усі складнощі життя кохання усе одно переможе; Віддавайте усе тепло та турботу навколишньому світу. Віра людини в свої сили, впевненість у правильності дій, підтримка оточуючих дозволяють здійснити неможливе.
3. Читати роман Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"
Фотозвіт конспекту чекатиму до 06.05.2020
04.05.2020 (завдання для 7-Б кл)
Тема: Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"
Завдання: 1. Переглянути відеоролик перейшовши за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=qrRR3rdZ4ek
2. Конспект у зошит (нище)
Мандрівний замок Хаула”
Автор – Діана Вінн Джонс
Рік видання: 1986
Жанр твору – фантастичний роман
Тема: Вражаючі пригоди дівчинки; дивовижні відкриття у чарівному світі. Пошук шляху до повернення власного «я», боротьба зі злом на цьому шляху.
Ідея: Попри усі складнощі життя кохання усе одно переможе; Віддавайте усе тепло та турботу навколишньому світу. Віра людини в свої сили, впевненість у правильності дій, підтримка оточуючих дозволяють здійснити неможливе.
3. Читати роман Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"
Фотозвіт конспекту чекатиму до 08.05.2020
29.04.2020 (завдання для 7-А класу)
Тема: Айзек Азімов "Фах"
Завдання:1. Письмово виконати завдання у підручнику на стр.254:(назва завдань)
Творче завдання
Для самостійного опрацювання
Завдання виконати до 05.05.2020
ФОТОЗВІТ!!!
28.04.2020 (завдання для 7-А кл)
Пройти тест перейшовши за посиланням
join.naurok.uaКод доступу 179934
Виконати до 29.04.2020 до 13.00
27.04.2020(завдання для 7-Б класу)
Тема: Айзек Азімов "Фах". Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини
Завдання: 1. Письмово скласти порівняльну характеристику героїв: Джорджа Плейтена і Тревіліяна
Виконати до 01.05.2020
ФОТОЗВІТ!!!!
24.04.2020 (завдання для 7-Б класу)
Тема: Айзек Азімов "Фах"
Завдання:1. Пройти тест (виконується один раз!!!) перейшовши за посиланням
https://vseosvita.ua/go введіть код hwz200
22.04.2020 (завдання для 7-А класу)
Тема: Айзек Азімов "Фах". Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини
Завдання: 1. Письмово охарактеризувати Джорджа Плейтена
Виконати до 28.04.2020
ФОТОЗВІТ!!!!
28.04.2020(завдання для 7-А класу)
21.04.2020 (завдання для 7-А класу)
Тема: Айзек Азімов "Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства
Завдання: пройти тест на оцінку перейшовши за посиланням
join.naurok.ua Код доступу 769332
ТЕСТ ВИКОНУЄТЬСЯ ОДИН РАЗ!!!!
Виконати до 22.04.2020 до 14.00
17.04.2020 (завдання для 7-Б класу)
Тема:Айзек Азімов "Фах"
Завдання: конспект у зошит (рік написання, головні герої, тема, мета, ідея)
Рік написання – 1957
Головні герої “Фах”: Джордж Плейтен, Арманд Тревіліан, Хейлі Омейні (психолог), Інженеску Ладислас (історик), лікар Ллойд, лікар Зекері Антонеллі, лікар Сем Елленфорд, Інженеску Ладислас (історик-соціолог)
Тема “Фах” — зображення моделі майбутнього суспільства, здобуття освіти та фаху
Мета А.Азімова: глибокі, ґрунтовні знання здатна дати тільки самоосвіта; щоб бути ерудованою людиною і правильно визначитися зі своїм професійним вибором, необхідно розвивати і вдосконалювати свої знання в різних напрямках й сферах життя.
Ідея“Фах” – Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей. Довести, що глибокі знання дає тільки само-освіта; треба розвиватися в різних напрямках, щоб бути ерудованою людиною, правильно визначитися у своєму професійному виборі
2. Прочитати сторінки в підручнику 239-253
Виконати до 24.04.2020
15.04.2020 (завдання для 7-А класу)
Тема:Айзек Азімов "Фах"
Завдання: конспект у зошит (рік написання, головні герої, тема, мета, ідея)
Рік написання – 1957
Головні герої “Фах”: Джордж Плейтен, Арманд Тревіліан, Хейлі Омейні (психолог), Інженеску Ладислас (історик), лікар Ллойд, лікар Зекері Антонеллі, лікар Сем Елленфорд, Інженеску Ладислас (історик-соціолог)
Тема “Фах” — зображення моделі майбутнього суспільства, здобуття освіти та фаху
Мета А.Азімова: глибокі, ґрунтовні знання здатна дати тільки самоосвіта; щоб бути ерудованою людиною і правильно визначитися зі своїм професійним вибором, необхідно розвивати і вдосконалювати свої знання в різних напрямках й сферах життя.
Ідея“Фах” – Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей. Довести, що глибокі знання дає тільки само-освіта; треба розвиватися в різних напрямках, щоб бути ерудованою людиною, правильно визначитися у своєму професійному виборі
2. Прочитати сторінки в підручнику 239-253
Виконати 7-А кл до 21.04.2020
13.04.2020, 14.04.2020
Тема: Контрольна робота (тест) за творчістю Е.А.По, А.Конан Дойл, О.Генрі, Г.Уеллс, Р.Акутагава
Завдання: виконати тест перейшовши за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 999621
Примітка: перед виконанням тесту повторити сторінки у підручнику 169-237
ТЕСТ ВИКОНУЄТЬСЯ ОДИН РАЗ!!!!!!
Виконати 7-А кл до 15.04.2020
7-Б кл до 17.04.2020
10.04.2020
Тема: Рюноске Акутагава "Павутинка". Тестування
Завдання: виконати тест на знання змісту новели перейшовши за посиланням
join.naurok.ua Код доступу 399812 (тест пройти один раз)
Тест виконати до 14.04.2020 до 13.00
Виконати 7-А, 7-Б класу
06.04.2020
Тема: Рюноске Акутагава "Павутинка". Майстер японської новели
Завдання: 1. Конспект у зошит
Жанр. Філософська новела (твір короткий за обсягом, має одного головного героя – Кандату; розповідається про два епізоди з його життя; сюжет твору напружений: читач весь час очікує, чи дістанеться Кандата раю; фінал несподіваний.
Автор порушує важливі питання людського буття – сенс життя, місце в ньому милосердя та гуманізму, відповідальності за свої вчинки)
Тема: протистояння добра і зла, Будда дає шанс Кандаті вибратися з пекла.
Ідея: утвердження принципів гуманізму; тільки добрі справи допоможуть досягти гармонії із собою, жити в добрі і злагоді зі світом; людина несе відповідальність за кожний свій вчинок.
Головна думка – Кожен повинен відповідати за свої вчинки. Існує вища справедливість, і за все прийде розплата.
Художній простір – події відбуваються у потойбічному світі: у раю та в пеклі Художній час чітко прописується лише для подій, що відбуваються в раю: з ранку до полудня. Саме цей час асоціативно пов’язаний із сонцем, світлом, красою, добром та гармонією, що панують у раю. У пеклі час зупинився. В цій «безодні» панує суцільна темрява
Композиція. Три частини: Рай → Пекло → Рай. (композиційний прийом – обрамлення)
2. Переглянути відеоролик
https://www.youtube.com/watch?v=0v_RpEoSREM
3. Прочитати новелу "Павутинка" (у підручнику ст. 235-238)
ЗАВДАННЯ виконати :: 7-Б до 10.04.2020
7-А до 08.04.2020
Тема: Герберт Джордж Уеллс "Чарівна крамниця"
Задання: 1.Конспект у зошит
“Чарівна крамниця” аналіз
Автор – Г.Дж. Уеллс
Рік написання – 1903
Жанр – фантастична новела
Головні герої: хлопчик Джип, його батько, торговець-чарівник, розбещений хлопчик Едуард
Тема: відвідини батьком та сином чарівної крамниці; незвичайні подарунки для Джипа
Ідея: Лише ті люди котрі вміють мріяти і фантазувати можуть побачити чари і відкрити для себе світ фантастичного і цікавого.
Основна думка – твір уславлює людяність, добро, вчить бачити прекрасне у світі, закликає вірити в дива, мріяти та думати про краще майбутнє, наближати його своїми добрими справами
Композиція “Чарівна крамниця”
Експозиція – крамниця-міраж
Зав’язка – біля вітрини Джип та батько
Розвиток дії – Огляд чарівних речей. Фокуси продавця. Марні спроби розбещеного хлопчика. Товари для Джипа. Огляд виставки.
Кульмінація – Зникнення хлопчика
Розв’язка – Диво для Джипа продовжується вдома, батькові ж воно недоступне
2. Прочитати новелу (підр.ст. 221-232), або прослухати аудіокнигу перейшовши за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TgLjQJpqyhM
Завдання виконати: 7-А до 07.04.20207-Б до 06.04.2020
30.03.2020
Тема: Характеристика героїв новели О.Генрі "Останній листок"
Завдання:
1.Повторити сторінки у підручнику 213-219
2.Письмово охарактеризувати героїв новели: Сью, Берман, Джонсі
3. Скласти СЕНКАН до новели О.Генрі "Останній листок"(переглянути теоретичний матеріал)
https://vseosvita.ua/library/vikoristanna-didakticnogo-senkanu-v-roboti-vcitela-ta-pravila-jogo-napisanna-nus-136874.html
4. Сфотографувати свою письмову роботу і надіслати у VIBER на тел. 0975865749 (особисті повідомлення)
5. Завдання виконати : 7-А клас до 01.04.2020 (середа)
7-Б клас до 03.04.2020 (п'ятниця)
17.03.2020
Тема: Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди.
О.Генрі - майстер новели. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів".
Біблійні мотиви у творі, художні деталі
Завдання:
1. Прочитати конспект уроку(перейти по ссилці)
https://zarlit.com/lesson/7klas_3/19.html
2. Підручник ст.205-212 (читати)
3. Дати відповіді на питання (письмово)
а) Хто такі волхви?
б) Охарактеризуйте образ Делли та Джима.
в) У чому полягає символічне значення Різдва для людей?
18.03.2020
Тема: О.Генрі . Новела "Останній листок"-гімн людині, котра здатна на
самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі)
1. Прочитати сторінки в підручнику 213-220
2.Переглянути презентацію https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/ogenri-ostanniy-listok1.html
3. Тестування (виконати письмово в робочий зошит до 31.03.2020)
1. На честь чого подружжя з новели “Дари волхвів” збирається робити один одному подарунки?
а) з нагоди Різдва; б) в честь Дня подяки; в) у зв’язку з річницею весілля.
2. Що було предметом гордості Джима?
а) золотий портсигар; б) фамільний годинник; в) невеликий грошовий капітал.
3. Яким єдиним скарбом володіла Делла?
а) обручкою;
б) фамільним медальйоном на золотому ланцюжку;
в) розкішним волоссям.
4. З чим порівнює волосся Делли автор?
а) водоспадом; б) шовком; в) плюшем.
5. Які якості були притаманні Джиму й подарунку, обраному йому дружиною?
а) скромність і гідність; б) простота і витонченість; в) строгість і краса.
6. Про що молить Бога Делла, чекаючи на чоловіка (“Дари волхвів”)?
а) щоб вона не перестала подобатися Джиму;
б) щоб чоловіку сподобався подарунок;
в) щоб вони добре провели свято.
7. Який подарунок приготував дружині Джим (“Дари волхвів”)?
а) кільце з коштовним каменем; б) золоті сережки; в) гребені для волосся.
8. Звідки Джим узяв гроші на подарунок дружині(“Дари волхвів”)?
а) накопичив до свята; б) продав годинник; в) отримав спадок.
9. Хто міг би позаздрити, за словами автора, двом коштовним речам Делли та Джима(“Дари волхвів”)?
а) цар Соломон і царица Савська;
б) Паріс і прекрасна Єлена;
в) Цезар і Клеопатра.
10. Міркуючи про своїх героїв(“Дари волхвів”), письменник робить висновок, що вони (позначити зайве):
а) наймудріші з усіх, хто робив подарунки;
б) дурненькі діти, які … зовсім немудро пожертвували одне для одного найдорожчими своїми скарбами;
в) волхви
а) з нагоди Різдва; б) в честь Дня подяки; в) у зв’язку з річницею весілля.
2. Що було предметом гордості Джима?
а) золотий портсигар; б) фамільний годинник; в) невеликий грошовий капітал.
3. Яким єдиним скарбом володіла Делла?
а) обручкою;
б) фамільним медальйоном на золотому ланцюжку;
в) розкішним волоссям.
4. З чим порівнює волосся Делли автор?
а) водоспадом; б) шовком; в) плюшем.
5. Які якості були притаманні Джиму й подарунку, обраному йому дружиною?
а) скромність і гідність; б) простота і витонченість; в) строгість і краса.
6. Про що молить Бога Делла, чекаючи на чоловіка (“Дари волхвів”)?
а) щоб вона не перестала подобатися Джиму;
б) щоб чоловіку сподобався подарунок;
в) щоб вони добре провели свято.
7. Який подарунок приготував дружині Джим (“Дари волхвів”)?
а) кільце з коштовним каменем; б) золоті сережки; в) гребені для волосся.
8. Звідки Джим узяв гроші на подарунок дружині(“Дари волхвів”)?
а) накопичив до свята; б) продав годинник; в) отримав спадок.
9. Хто міг би позаздрити, за словами автора, двом коштовним речам Делли та Джима(“Дари волхвів”)?
а) цар Соломон і царица Савська;
б) Паріс і прекрасна Єлена;
в) Цезар і Клеопатра.
10. Міркуючи про своїх героїв(“Дари волхвів”), письменник робить висновок, що вони (позначити зайве):
а) наймудріші з усіх, хто робив подарунки;
б) дурненькі діти, які … зовсім немудро пожертвували одне для одного найдорожчими своїми скарбами;
в) волхви
11. Нагорі триповерхового будинку (за твором О. Генрі «Останній листок») знаходилась:
Студія Сью і Джонсі; художній клас;
майстерня Бермана; квартира Сью
12. Як лікарі називали чужинця, що розгулював по колонії в листопаді?
Пташиний грип; Холод; Пневмонія; Чума.
13. Про що мріяла Джонсі?
Навчитися грати на фортепіано; вийти заміж;
створити шедевр; написати фарбами Неаполітанську затоку.
14. Яким був шедевр Бермана?
Останній лист плюща; портрет Джонсі.
осінній пейзаж; портрет золотошукача.
15. Джонсі (за новелою О. Генрі «Останній листок») захворіла на:
грип; пневмонію; іспанку; сухоти.
16. Що Джонсі під час хвороби рахувала у зворотному порядку?
Галок на дереві; зірки в небі;
картини в кімнаті; листя на плющі.
17. Джонсі сказала, що помре, коли:
впаде останній листок; прийде зима;
пташки відлетять у вирій; Сью домалює картину.
18. Старий Берман був:
лікарем; художником; письменником; двірником.
19. Чому хвора Джонсі так ретельно рахувала листки плюща за вікном?
їй здавалося, що вона помре з останнім листком;
сподівалася потім намалювати цей осінній пейзаж;
щоб заснути;
намагалася хоч чимось розрадити себе.
20. Яку “мазанину” малював старий Берман, щоб заробити шматок хліба?
місцевих жителів; вивіски та реклами;
натюрморти; міські пейзажі.
21. Якого героя намагалася намалювати з Бермана Сью для журнальної ілюстрації?
Розбійника; пірата;
золотошукача-відлюдька; мужнього ковбоя.
22. Назвіть останній шедевр художника Бермана:
малюнок Неаполітанської затоки;
ескіз скульптури Мікеланджело “Мойсей”;
золотошукача-відлюдька;
листок плюща на цегляній стіні.
23. У дівчат були спільні погляди на:
поезію, салат із морської капусти та довгі спідниці;
мистецтво, салат із листя цикорію та широкі рукави;
літературу, салат із корейської моркви та короткі рукави;
поезію, салат олів`є, короткі спідниці.
24. Лікар повідомив, що у хворої дівчини шансів …
один до десяти; один до двадцяти;
один до п’ятдесяти; один до ста.
Студія Сью і Джонсі; художній клас;
майстерня Бермана; квартира Сью
12. Як лікарі називали чужинця, що розгулював по колонії в листопаді?
Пташиний грип; Холод; Пневмонія; Чума.
13. Про що мріяла Джонсі?
Навчитися грати на фортепіано; вийти заміж;
створити шедевр; написати фарбами Неаполітанську затоку.
14. Яким був шедевр Бермана?
Останній лист плюща; портрет Джонсі.
осінній пейзаж; портрет золотошукача.
15. Джонсі (за новелою О. Генрі «Останній листок») захворіла на:
грип; пневмонію; іспанку; сухоти.
16. Що Джонсі під час хвороби рахувала у зворотному порядку?
Галок на дереві; зірки в небі;
картини в кімнаті; листя на плющі.
17. Джонсі сказала, що помре, коли:
впаде останній листок; прийде зима;
пташки відлетять у вирій; Сью домалює картину.
18. Старий Берман був:
лікарем; художником; письменником; двірником.
19. Чому хвора Джонсі так ретельно рахувала листки плюща за вікном?
їй здавалося, що вона помре з останнім листком;
сподівалася потім намалювати цей осінній пейзаж;
щоб заснути;
намагалася хоч чимось розрадити себе.
20. Яку “мазанину” малював старий Берман, щоб заробити шматок хліба?
місцевих жителів; вивіски та реклами;
натюрморти; міські пейзажі.
21. Якого героя намагалася намалювати з Бермана Сью для журнальної ілюстрації?
Розбійника; пірата;
золотошукача-відлюдька; мужнього ковбоя.
22. Назвіть останній шедевр художника Бермана:
малюнок Неаполітанської затоки;
ескіз скульптури Мікеланджело “Мойсей”;
золотошукача-відлюдька;
листок плюща на цегляній стіні.
23. У дівчат були спільні погляди на:
поезію, салат із морської капусти та довгі спідниці;
мистецтво, салат із листя цикорію та широкі рукави;
літературу, салат із корейської моркви та короткі рукави;
поезію, салат олів`є, короткі спідниці.
24. Лікар повідомив, що у хворої дівчини шансів …
один до десяти; один до двадцяти;
один до п’ятдесяти; один до ста.
Комментариев нет:
Отправить комментарий