Зарубіжна література 8кл

Список творів зі світової літератури для
 9 класу на літо
·                  Олександр Пушкін. «Євгеній Онєгін»;
·                  Михайло Лермонтов. «Герой нашого часу»;
·                  Оноре де Бальзак. «Гобсек»;
·                  Микола Гоголь. «Шинель»; «Портрет»
·                  Федір Достоєвський. «Хлопчик у Христа на ялинці»;
·                  Генрік Ібсен. «Ляльковий дім»;
·                  Бернард Шоу. «Пігмаліон»;
·                  Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар»;
·                  Рей Бредбері. «451 градус за Фаренгейтом»;
·                  Гарпер Лі. «Убити пересмішника»;
·                  Ерік Сіґал. «Історія одного кохання».
·                  Джонатан Свіфт  «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина).
·                  Джордж Ноел Гордон Байрон . Поема «Мазепа»
·                  Микола Васильович Гоголь «Ревізор»

·                  Михайло Опанасович Булгаков «Собаче серце».



20.05.2020 (Завдання для 8-Б кл)
Тема: Контрольна робота (тест)
Завдання: 1. Виконати тест (до 21.05.2020) перейшовши за посиланням
 https://vseosvita.ua/go введіть код:  mqv347
Час виконання 15 хв.



18.05.2020 (Завдання для 8-А кл)
Тема: Контрольна робота (тест)
Завдання: 1. Виконати тест (до 20.05.2020) перейшовши за посиланням
join.naurok.ua  Код доступу 2472283 (20 хв)



15.05.2020 (завдання для 8-А кл)
Тема: Барбара Космовська "Буба"







Завдання: 1.Переглянути відеоролик перейшовши за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=6gBw9P-yMnw
2. Переглянути буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=V-fQQpDBa34
3. Прочитати підлітковий роман "Буба" перейшовши за посиланням
 https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8392&page=3
Завдання виконати до 18.05.2020
18.05.2020 контрольна робота



13.05.2020 (завдання для 8-Б кл)
Тема: Барбара Космовська "Буба"







Завдання: 1.Переглянути відеоролик перейшовши за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=6gBw9P-yMnw
2. Переглянути буктрейлер https://www.youtube.com/watch?v=V-fQQpDBa34
3. Прочитати підлітковий роман "Буба" перейшовши за посиланням
 https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8392&page=3
Завдання виконати до 19.05.2020
20.05.2020 контрольна робота

08.05.2020 (завдання для 8-Б класу)
Тема: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Алегоричні образи повісті
Завдання: 1. Пройти тест перейшовши за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 170471 
ТЕСТ ВИКОНАТИ ДО 08.05.2020 до 16.00 (35хв)
2. Виписати алегоричні образи із повісті та пояснити їх зачення (письмово)
Завдання виконати до 13.05.2020
Роботи надсилати до 19.00!!!



08.05.2020 (завдання для 8-А кл)
Тема:Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Втілення в образі Чайки Джонатана  прагнення високої мети



Завдання:1.Пригадайте: Що таке притча? Що таке алегорія?
2. Письмово дати відповіді на запитання 3,4,5 на стр.280 (підручник)
Завдання виконати до 15.05.2020
Фотозвіт!!! Роботи надсилати до 20.00




06.05.2020( завдання для 8-Б кл)
Тема:Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Втілення в образі Чайки Джонатана  прагнення високої мети



Завдання:1.Пригадайте: Що таке притча? Що таке алегорія?
2. Письмово дати відповіді на запитання 3,4,5 на стр.280 (підручник)
Завдання виконати до 08.05.2020
Фотозвіт!!! Роботи надсилати до 20.00



04.05.2020 (завдання для 8-А класу)
Тема: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття



Завдання:1. переглянути відеоролик перейшовши за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mTXvtV9S8y8
2.Аналіз твору (письмово)

Автор – Річард Бах
 Рік видання – 1970 
Жанр-повість - притча
Тема – розповідь про молоду чайку, яка навчилася літати та присвячує себе самовдосконаленню і самопожертві 
Ідея – потрібно прагнути до самовдосконалення 
Композиція повісті складається з 3 частин, і це не випадково, бо Р. Бах показав 3 ступені духовного вдосконалення Джонатана.
 1- усвідомлення ідеї свободи; 
2- досягнення досконалості;
 3-прагнення поділитися знанням вищої істини з учнями, щоб вони також втілили ідею Великої Чайки – всеосяжну ідею свободи.
3. У підручнику опрацювати сторінки 270-272
4.Прочитати повіст-притчу Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"(повністю; повість знайти в інтернеті) або прослухати аудіокнигу перейшовши за посиланням
Завдання виконати до 08.05.2020
29.04.2020 (завдання для 8-Б класу)
Тема: Річард Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон". Сюжет твору Р.Баха як філософська метафора людського буття



Завдання:1. переглянути відеоролик перейшовши за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=mTXvtV9S8y8
2.Аналіз твору (письмово)

Автор – Річард Бах
 Рік видання – 1970 
Жанр-повість - притча
Тема – розповідь про молоду чайку, яка навчилася літати та присвячує себе самовдосконаленню і самопожертві 
Ідея – потрібно прагнути до самовдосконалення 
Композиція повісті складається з 3 частин, і це не випадково, бо Р. Бах показав 3 ступені духовного вдосконалення Джонатана.
 1- усвідомлення ідеї свободи; 
2- досягнення досконалості;
 3-прагнення поділитися знанням вищої істини з учнями, щоб вони також втілили ідею Великої Чайки – всеосяжну ідею свободи.
3. У підручнику опрацювати сторінки 270-272
4.Прочитати повіст-притчу Р.Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон"(повністю; повість знайти в інтернеті) або прослухати аудіокнигу перейшовши за посиланням
Завдання виконати до 01.05.2020
27.04.2020 (завдання для 8-А класу)
Тема: Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц"

                                    

Завдання:1. У зошит переписати образи-символи (на картинці)
2. Пройти тест перейшовши за посиланням (час обмежений). Доступ до тесту буде відкрито 27.04.2020 . Час виконання 14.00-14.30
https://vseosvita.ua/go введіть код   jdz641



24.04.2020(завдання  для 8-Б класу)
Тема:  Антуан де  Сент-Екзюпері "Маленький принц". Художні образи твору



Завдання:1. У зошит переписати образи-символи (на картинці)
2. Пройти тест перейшовши за посиланням (час обмежений). Доступ до тесту буде відкрито 28.04.2020 . Час виконання 14.00-14.30
 https://vseosvita.ua/go введіть код:  nsf816



24.04.2020(завдання  для 8-А класу)
Тема:  Антуан де  Сент-Екзюпері "Маленький принц". Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі
Завдання: 1. У підручнику опрацювати сторінки 266-270
2. Письмово виконати завдання:
а) визначити символічне значення образів астероїда, троянди, лиса, змії;
б)  виписати думки Маленького принца про ставлення до людей і природи; прокоментувати й оцінити їх;
в) з'ясувати , які висновки зробив Маленький принц, спостерігаючи за людьми на Землі;
г) таємниця мудрого лиса. У чому вона, і чи така вже це таємниця?
д) Чому у казки сумний фінал? Який кінець запропонували б ви?
Завдання виконати до 27.04.2020
ФОТОЗВІТ!!!!!


 21.04.2020(завдання  для 8-Б класу)
Тема:  Антуан де  Сент-Екзюпері "Маленький принц". Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі
Завдання: 1. У підручнику опрацювати сторінки 266-270
2. Письмово виконати завдання:
а) визначити символічне значення образів астероїда, троянди, лиса, змії;
б)  виписати думки Маленького принца про ставлення до людей і природи; прокоментувати й оцінити їх;
в) з'ясувати , які висновки зробив Маленький принц, спостерігаючи за людьми на Землі;
г) таємниця мудрого лиса. У чому вона, і чи така вже це таємниця?
д) Чому у казки сумний фінал? Який кінець запропонували б ви?
Завдання виконати до 24.04.2020
ФОТОЗВІТ!!!!!


17.04.2020
Тема: Антуан де  Сент-Екзюпері "Маленький принц"
Завдання: 1. Переписати конспект у зошит (жанр, елементи казки,елементи притчі, повчальні моменти, тема, ідея, головні герої)
  Жанр «Маленький принц» – філософська алегорична казка-притча 
Елементи казки: незвичний сюжет, персоніфікація рослин, тварин (Лис, Троянда, Змія) 
Елементи притчі: багато алегорій (баобаби, вода), подаються морально-філософські роздуми письменника 
Повчальні моменти: твір містить філософські роздуми про сенс життя людини. Письменник прагне переконати людей, що головне — це їхні душі, відношення до матеріальних та моральних цінностей. Треба любити життя, людей і ти будеш щасливим.
 Тема – подорож Маленького принца 
Ідея – треба любити життя, людей і ти будеш щасливим.
 Головні герої – маленький принц, льотчик, лис, король, честолюбець, пияк, ділок, ліхтарник, географ
2. У підручнику опрацювати сторінки 260-266
Роботу виконати до 22.04.2020 для  8-Б класу; для 8-А до 24.04.2020
ЧЕКАТИМУ ВІД ВАС ФОТОЗВІТ!!!!!

13.04.2020-15.04.2020
Тема:Контрольна робота (тест) за розділом "Бароко і класицизм"
Завдання: виконати тест перейшовши за посиланням  join.naurok.ua
Код доступу 301604
ТЕСТ ВИКОНУЄТЬСЯ ОДИН РАЗ!!!!!!
Примітка: перед виконанням тесту повторити у підручнику сторінки 230-258
Завдання виконати до 17.04.2020   8-А та 8-Бкл

10.04.2020
Тема: Характеристика героїв твору Мольєра "Міщанин-шляхтич"
Завдання:1. виконати тест перейшовши за посиланням
join.naurok.ua   Код доступу 398834    (тест пройти один раз)


2. Письмово (у робочий зошит) охарактеризувати героїв комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт)
Роботу виконати до 16.04.2020 для 8-А, 8-Б класів
ЧЕКАТИМУ ВІД ВАС ФОТОЗВІТ!!!!!


08.04.2020
Тема: Мольєр "Міщанин-шляхтич"
Завдання: виконати тест перейшовши за посиланням
 join.naurok.ua     Код доступу 683241 Тест виконується один раз!!!!
Виконати до 10.04.2020 для 8-А, 8-Б кл


06.04.2020
Тема: Основні образи комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич"
Завдання: 1.переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=8v2Fco40r4s
(у зошит виписати :Що таке гумор, іронія, сатира, сарказм, комічне)
2. Прочитати 3,4 дії комедії (повністю)
Завдання виконати до 10.04.2020

03.04.2020
Тема:Мольєр "Міщанин-шляхтич".
          Мольєр-майстер класицистичної комедії
Завдання:1.Написати конспект у зошит
Міщанин-шляхтич — комедія-балет на 5 дій Мольєра, вперше поставлена у 1670.
 П’єса висміює намагання буржуа підвищити свій соціальний статус переходом у дворянство і є сатирою як на вульгарність середнього класу, так і на гонор та зазнайкуватість аристократії. “Міщанин-шляхтич” аналіз твору
 Автор – Жан Батист Мольєр 
Літературний напрям – класицизм
 Жанр – соціально-побутова комедія, з елементоми любовної та соціально-психологічної комедії Тема – прагнення багатого буржуа Журдена потрапити до вищого товариства “Міщанин-шляхтич” проблематика  місце людини у суспільстві; чинники, якими це місце визначається; панівні моральні ідеали у державі; проблеми освіти, виховання, мистецтва, кохання, людської гідності та ін. Основні ідеї – викриття соціальних і людських вад
Головні герої – Пан Журден, пані Журден, Люсіль, Клеонт, Дорант, Дорімена, Ковєль, Ніколь Художні особливості п’єси різні види комічного: гумор, іронія, сатира, сарказм, буфонада, фарс. Комедія писалася в рамках класицизму, в ній збережена обов’язкова для класичної  п’єси триєдність: єдність місця (будинок пана Журдена), часу (дія укладається о 24 годині) і дії (вся п’єса побудована довкола однієї головної ідеї). 
У кожному з основних персонажів підкреслена одна провідна межа в сатиричному перебільшенні. Тема “Міщанин-шляхтич” — схибленість пана Журдена на шляхетності; критика аристократії і викриття рабського плазування буржуазії перед панівним класом.
2.Переглянути біографію письменника
3. Прочитати у підручнику ст. 239-244
4. Прочитати 2 дії комедії (повністю)

01.04.2020
Тема: Бароко і класицизм
Завдання: Тест
Бароко і класицизм
Рівень 1
Знайдіть правильну відповідь
     1. Що означає слово «класицизм» у перекладі з латинської мови?
         А)  правильний;                                    В)   зразковий;
         Б)  гармонійний ;                                  Г)    вишуканий.
    2.  В якому жанрі класицизм одержав найбільш повне вираження?
         А)  драма;                                             В) ода;
         Б)  героїчна поема;                              Г)  сонет.
    3.   Головний принцип барокової літератури це - ..?
         А)  зіставлення;                                    В)  контраст;
         Б)  порівняння;                                     Г)  паралелізм .
    4.   Біля витоків англійської поезії бароко стояв:
         А)  Лафонтен;                                       В)  Дж. Донн;
         Б)  Н.Буало;                                           Г)  Гонгора. 
    5 Укажіть, що  у перекладі з італійської мови означає слово «бароко»?
         А)  правильний, зразковий ;                В)   прекрасний, дивовижний;
         Б)  дивний, химерний ;                        Г)    фантастичний, ілюзорний.
    6.Провідне мистецтво доби Бароко …
         А) архітектура ;                                    В)   живопис;
         Б)   музика;                                            Г)  література.
    7. Теоретиком класицизму був…
         А)   Корнель;                                         В)   Н.Буало;
         Б)   Мольєр;                                           Г)   Расін.
    8.  Яке філософське вчення стало основою для формування класицизму?
         А)  гуманізм;                                         В)  теоцентризм ;
         Б ) структуралізм;                                 Г)  раціоналізм . 
9. Українське бароко представлено іменами:
а) Г. Смотрицького, І.Вишенського, Л.Барановича
б) Г.Сковороди, Є.Гребінки, І.Котляревського
в) Квітки-Основ’яненка, Л.Боровиковського, С.Руданського
10. Правило «трьох єдностей» у драматургії – це єдність:
А) розуму, волі та дій
Б) місця, часу та дії
В) матері, батька і дітей
Рівень 2
      1Установіть відповідність   між представниками доби Бароко і видом мистецтва, яке вони представляли:
       А    Дж.Донн, Гонгора, Мольєр                           1 Живопис
       Б    Караваджо, Веласкес, Пауль Рубенс             музика
       В   Іоганн Бах, Вівальді, Гендель                        3  література
       Г   Лоренцо Берніні, Бартоломео                        4 архітектура
            Растреллі,   Франческо Борроміні                  5 скульптура          
      2. Установіть відповідність стилів і жанрів класицизму.
       А  високі                                 1 комедія
       Б   середні                               елегія
       В   низькі                                3 трагедія

                                                       4 повість
    3. Назвати  основні риси літературного бароко?
    4.. Назвати відомих вам представників класицизму.   
                            
Рівень 3
  1.   Сформулюйте основну думку вірша Джона Донна «Щоб мучить мене…»?

    Сфотографувати свою письмову роботу і надіслати у VIBER на тел. 0975865749 (особисті повідомлення), classroom
 Завдання виконати: 8-А клас до 06.04.2020
                                       8-Б клас до 08.04.2020







30.03.2020
Тема: Історичні умови , філософське та естетичне підгрунтя класицизму. Характерні ознаки
класицизму як художнього напряму
ЗАВДАННЯ:
1. Переглянути презентацію
https://vseosvita.ua/library/istoricni-umovi-filosofske-ta-esteticni-pidgrunta-klasicizmu-prezentacia-205980.html
2. Опрацювати сторінки у підручнику 236-239; (у робочий зошит виписати) :
а) Значення поняття "Класицизм"
б) Особливості класицизму як художнього напряму
в) Розкрийте сутність правила "трьох єдностей"
г) Видатні письменники класицизму(перерахувати представників)
3. Сфотографувати свою письмову роботу і надіслати у VIBER на тел. 0975865749 (особисті повідомлення).
4. Завдання виконати: 8-А клас до 03.04.2020
                                          8-Б клас до 03.04.2020


17.03.2020

Тема: Луїс де Гонгора-і-Арготе "Галерник". Утілення у вірші провідних тем   барокової            літератури. Символіка твору. Образ ліричного героя
Завдання:
1. Прочитати конспект уроку по ссилці
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-zarubizhno-literaturi-dlya-8-klasu-lu-s-de-gongora-i-argote-ispanskiy-poet-dobi-baroko-galernik-simvolika-tvoru-obraz-lirichnogo-geroya-15259.html
2. Письмово охарактеризувати ліричного героя (вірш "Галерник"), його внутрішній стан


18.03.2020 

Тема: Джон Донн . Сонет "Щоб мучить мене..." Роздуми про духовну сутність   людини у      віршах письменника.

1. У підручнику прочитати сторінки 233-236

2.Переглянути презентацію  https://www.youtube.com/watch?v=3CCc6g6PDTg

3. Літературний диктант "Бароко"
1.     Бароко – це художній напрям у мистецтві…
2.     Батьківщина бароко – це…
3.     Українське бароко часто називають…
4.     Один з найвизначніших представників літератури англійського бароко – це…
5.     Джон Донн є творцем…
6.     Вершиною лірики Донна є збірка…
(завдання виконати письмово в робочий зошит до 31.03.2020)


Комментариев нет:

Отправить комментарий