Українська мова 7кл


26.05.2020, 27.05.2020, 29.05.2020
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу
Завдання: Пропоную перевірити ваші знання з української мови
https://learningapps.org/view9272706
https://learningapps.org/view1652636
https://learningapps.org/view3097082
https://learningapps.org/view1152054
https://learningapps.org/view1545420



20.05.2020
Тема: Контрольна робота. Службові частини мови
Завдання:1. виконати тест перейшовши
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  nwm767
Тест виконати до 20.05.2020 до 20.00


19.05.2020
Тема: Вигук. Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи 
Завдання: 1. Повторити параграфи 42-51
2. Письмово виконати вправи 554 (І завд.), 556 на стр. 195
Завдання виконати до 20.05.2020 
Фотозвіт!!!!



15.05.2020
Тема:Розбір частки як частини мови.
          Вигук як особлива частина мови
Завдання:1.Переглянути відеоуроки перейшовши за посиланням
                       https://www.youtube.com/watch?v=bvPfcYtlB5E
                       https://www.youtube.com/watch?v=aALltYfZ2Bk
2. У підручнику опрацювати сторінки 189-194
3.Письмово виконати вправи 539 (І,ІІ завдання), 545
Роботу виконати до 19.05.2020 до 18.00
Фотозвіт!!!


13.05.2020
Тема: Правопис часток. НЕ та НІ з різними частинами мови
Завдання:1. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=c1diGiBdPvM
https://www.youtube.com/watch?v=CKA7MXEPSYU
2. Опрацювати параграф и 49-50
3. Письмово виконати вправи 527, 533
Завдання виконати до 15.05.2020
Фотозвіт!!!


12.05.2020
Тема:Частка як службова частина мови.Частки модальні,формотворчі та словотворчі
Завдання: 1. Переглянути відеоуроки  перейшовши за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=atTB4rXeOC8
https://www.youtube.com/watch?v=jhzJ1oDS9CA
2. У підручнику опрацювати параграф 48
2. Письмово виконати вправи 508, 509 на стр. 179-180
Фотозвіт надіслати у Вайбер до 13.05.2020 до 13.00


08.05.2020
Тема:Сполучник
Завдання : 1.пройти тест перейшовши за посиланням
join.naurok.ua Код доступу 689237 
Тест виконати до 08.05.2020 до 16.00 (40хв)


06.05.2020
Тема: Сполучник
Завдання:1.Повторити параграфи 45-47
2. Пройти тест перейшовши за посиланням  https://vseosvita.ua/go  код доступу  nsq791  
Тест активний з 15.30-16.00  06.05.2020


05.05.2020
Тема:Написання сполучників разом і окремо.Розрізнення сполучників й однозвучних слів

Завдання:1.Переглянути відеоурок перейшовши за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=J2sZsl3Oa44
2. У підручнику опрацювати сторінки 173,175
3. Письмово виконати вправи 490 (письмово вказати речення, у яких слова що, коли, як є сполучниками); 497 стр.173,176
4. Повторити параграфи 45-47 (06.05 відбудеться тестування)
Завдання виконати до 06.05.2020
Фотозвіт!!!


29.04.2020
Тема: Сполучники сурядності та підрядності (продовження)
Завдання: 1. Повторити параграф 45-46
2. Письмово виконати вправу 485 (І завд.) на стр.172
Завдання виконати до 01.04.2020
Фотозвіт!!!

28.04.2020
Тема:Сполучники сурядності та підрядності





Завдання: 1.Опрацювати параграф 46 (стр.169-171)
2. Письмово виконати вправу 487 на стр.172
ЗАВДАННЯ ВИКОНАТИ ДО 29.04.2020
ФОТОЗВІТ!!!


24.04.2020
Тема: Сполучник
Завдання: 1. Опрацювати параграф 45
2. Письмово виконати вправу 474 (І,ІІ завд.) на стр.168
Виконати до 28.04.2020
Фотозвіт!!!!

22.04.2020
Тема: Прийменник
Завдання: виконати тест перейшовши за посиланням https://vseosvita.ua/go  введіть код:  nrr984
Тест відкриється  сьогодні о 17.00 до 17.30


21.04.2020
Тема: Особливості вживання прийменників
Завдання: 1.Переглянути відеоурок 
https://www.youtube.com/watch?v=RoZcUC2lOCo
2. У підручнику опрацювати сторінки 160-161
3. Письмово виконати вправи 457, 459 на стр.161
Завдання виконати до 22.04.2020
Фотозвіт!!!


17.04.2020
Тема: Написання прийменників
Завдання:1. У підручнику опрацювати сторінки 158-159
2. Письмово виконати вправи 451, 453
Фотозвіт обов'язково!!!!
Завдання виконати до 21.04.2020


15.04.2020
Тема: Вправи на повторення
Завдання : виконати вправи 1,2 письмово
Вправа 1
Запишіть словосполучення, підкресліть лише словосполучення з прийменниками. 

Стоїмо коло тину; коло звужується; працював протягом канікул; боротися з протягом; навколо школи сад; оглянься навколо; пливи упоперек річки; покреслено впоперек; вийшли на зустріч; йдемо назустріч святу.
Вправа 2
Подані прийменники розподілити на дві групи(похідні , непохідні) і запиши у зошит.

У, ззаду, над, вздовж, через, поперек, при, внаслідок, без, протягом, до, коло, для, шляхом, незважаючи на, задля.
Фотозвіт обов'язково!!!!
Завдання виконати до 17.04.2020


14.04.2020
Тема:Непохідні й похідні прийменники
Завдання: письмово виконати вправу 438(І завдання) на стр.156
Фотозвіт обов'язково

Завдання виконати до 15.04.2020

10.04.2020
Тема:Непохідні й похідні прийменники
Завдання:1.переглянути відеоурок перейшовши за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=XK5A-uBUIuc
https://www.youtube.com/watch?v=Z00tiPyT1to
2. у підручнику опрацювати сторінки 154-157
3. Письмово виконати вправи 439, 443
Фотозвіт обов'язково
Завдання виконати до 14.04.2020


08.04.2020
Тема: Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв'зку у словосполученні
Завдання: переглянути відеоурок перейшовши за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=k18eKQRfAJg
Завдання:1. опрацювати параграф 42
2. Виконати вправу 436, ст.155-156
3. Завдання виконати до 10.04.2020



07.04.2020
Тема: Контрольна робота. Прислівник
 Завдання виконати перейшовши по ссилці
join.naurok.ua
Код доступу 910844



03.04.2020
Тема: Тренувальні вправи
Завдання:письмово виконати вправу і надіслати фотозвіт до 07.04.2020 
                                    Вправа на повторення
            І. Списати речення. Підкресліть прислівники як члени речення.
1. Їде верхи, а ноги за вухами. 2. Воно належить мені, але інші його вживають частіше за мене. 3. Що взимку в хаті замерзає, а надворі ні.4. Круглі озерця ніколи не замерзають.4. Завжди в роті, а не проковтнеш. 5. І не сонце, і не місяць, а світить ясно, як удень.
           ІІ. Випишіть  прислівники  і  розберіть їх як частину мови.

01.04.2020
Тема: Прислівник
Завдання:
1. Виконати тест
1. Прислівниками є всі слова рядка
А пліч-о-пліч, опівдні, дехто
Б нарешті, вранці, казна-що
В усередині, без кінця, чий-небудь
Г збоку, завглибшки, ніколи
Д ніхто, звечора, анітелень
2. Прислівниками є всі слова рядка
А зокола, безперестанку, тут
Б по-угорському, будь-щю, щосереди
В догори, навмисне, навіть
Г почасти, пізно, перебиваючи
Д хтозна-де, сотня, безтактно
3. Прислівник є в кожному реченні, ОКРІМ
А Нестерпно бути мертвим за життя.
Б Ніде щиріше не співають, як на війні.
В Тут погідне сонце, а десь за горами вітер.
Г Ліс ще дрімає в передранішній тиші.
Д Глянь кругом себе — рай найкращий.
4. Прислівник є в кожному реченні, ОКРІМ
А І ось тихо розгортаються кущі.
Б Десь бриніла притишена пісня.
В Було нам добре, і було нам зле.
Г Обабіч шляху зеленіє озимина.
Д Часом блимне вогонь і зникне.
5. Прислівник виконує роль присудка в реченні
А Блідий ранок несміливо зазирнув у вікна.
Б Назустріч дівчині йшов велично лось.
В Сонце прокинулось пізно і зависло над лісом.
Г Маковейчику на серці просторо і легко.
Д Швидше і швидше котилися морські хвилі.
6. Прислівник виконує роль означення в реченні
А Дорога праворуч губилася в малиннику.
Б Допізна того вечора жевріло вогнище.
В Опівночі айстри в саду розцвіли.
Г Дорошенко випростався на траві горілиць.
Д Стрункі дерева стояли обіруч голі.
7. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
А швидко — швидше
Б холодно — холодніше
В погано — поганіше
Г добре — краще
Д низько — нижче
8. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
А часто — частіше
Б тихо — тихіше
В близько — близькіше
Г дорого — дорожче
Д яскраво — яскравіше
9. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
А сильно — сильніше
Б чисто — чистіше
В високо — вижче
Г мало — менше
Д солодко — солодше
10. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника
А багато — більше — найбагато
Б тяжко — тяжіше — найтяжіше
В товсто — товсше — найтовсше
Г струнко — стрункіше — найстрункішіше
Д глибоко — глибше — найглибше
11. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника
А зручно — більш зручно — найбільш зручніше
Б гаряче — більш гарячіше — найбільш гаряче
В довго — більш довго — більш найдовше
Г радісно — більш радісно — найбільш радісно
Д доволі — більш доволі — найбільш доволі
12. Літеру і треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
А поноч.., дореч.., утрич..
Б заввишк.., заоч.., опівноч..
В укуп.., напівдороз… навік..
Г по-вовч.., навєсн.., удвіч..
Д у віч.., сьогодн.., безвіст..
13. Літеру и треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
А по-ведмеж.., удвіч.., навтік..
Б навскок.., настільк.., нарад..
В докуп.., навкруг.., наспод..
Г нахильц.., інкол.., анітрох..
Д зовн.., мовчк.., по-китайськ..
14. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А по/польськн, на/вхрест, по/тиху
Б до/щенту, на/весні, в/основному
В з/висока, на/вшпиньки, уві/сні
Г на/гору, з/середини, по/іншому
Д за/панібрата, не/сказанно, у/день
15. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А ні/коли, на/впроти. з/вечора
Б на/рівні, під/ряд, віч/на/віч
В на/переваги, на/взнак, раз/у/раз
Г куди/небудь, з/ненацька, за/раз
Д без/упину, зо/зла, зі/споду
16. Разом треба писати прислівник у реченні
А Що/вечора дівчинонька в садочок виходить.
Б І блідий місяць на ту пору із хмари де/де визирав.
В У неділю вранці/рано поле вкрилося туманом.
Г Без ворогів можна в світі як/небудь прожити.
Д Один собі навік/віку в снігу заночую.
17. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А чим/далі, на/швидку/руч, спід/лоба
Б без/кінця/краю, поза/вчора, до/схочу
В до/гори, до/вподоби, попід/тинню
Г ані/трохи, без/упину, спокон/віку
Д над/вечір, на/світанку, на/четверо
18. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А на/шастя, на/виворіт, у/переміш
Б по/перше, від/давна, на/впростець
В з/висока, за/молоду, без/перестанно
Г в/цілому, на/пам’ять, по/всяк/час
Д у/п’ятьох, на/завжди, по/дитячому
19. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
А мимо/хідь, на/яву, будь/що/будь
Б по/друге, на/вшпиньки, до/ладу
В на/сам/перед, на/чисто, за/видна
Г до/пізна, куди/небудь, перед/усім
Д до/віку, коли/не/коли, в/середині
20. Через дефіс треба писати всі прислівники у варіанті
А по/середині, по/київськи, по/третє
Б час/від/часу, коли/не/коли, як/не/як
В кінець/кінцем, вряди/годи, будь/де
Г сам/собою, повік/віки, такий/сякий
Д по/латині, по/дитячому, по/свійськи
21. Через дефіс треба писати всі прислівники у варіанті
А хтозна/скільки, ані/звідки, коли/небудь
Б по/братськи, по/маленьку, пю/твоєму
В десь/інде, все/одно, видимо/невидимо
Г по/нашому, по/трохи, по/мисливськи
Д рано/вранці, сила/силенна, зроду/віку
22. Через дефіс треба писати всі прислівники у варіанті
А з діда/прадіда, будь/ласка, по/синівськи
Б день/у/день, мало/помалу, ледве/ледве
В хтозна/куди, тет/а/тет, з давніх/давен
Г раз/у/раз, десь/не/десь, давним/давно
Д як/не/як, сам/на/сам, всього/на/всього
23. Окремо треба писати всі прислівники у варіанті
А сама/самотою, на/жаль, в/обмін
Б під/силу, по/переду, по/правді
В до/побачення, що/тижня, по/суті
Г до/речі, повсяк/час, у/стократ
Д за/молоду, без/кінця, з/переляку
24. Окремо треба писати всі прислівники у варіанті
А поза/торік, з/розгону, до/смаку
Б по/черзі, по/можливості, в/міру
В на/сміх, при/вселюдно, під/час
Г як/слід, натще/серце, за/кордон
Д у/ночі, до/сих/пір, до/останку
25. Виділена сполука не є прислівником і її треба писати окремо в рядку
А На/четверо розкопана, розрита могила.
Б Вони в/двох хутенько піднялися на гору.
В Поїхали спочатку в/перше село, потім — далі.
Г У/перше ми зустрілися давно.
Д Горде місто раз одбилось, потім — в/друге.
26. Виділена сполука не є прислівником і їі треба писати окремо в рядку
А З/верху гори відкривається чудовий краєвид.
Б Удосвіта дві хмароньки зустрілися в/горі.
В Осінь — це життя, що гомонить по/своєму.
Г На/дворі повітря було особливо чисте, бадьоре.
Д На селі навіть у/ночі не замовкай дівочий спів.
27. Виділені сполуки не є прислівниками і їх треба писати окремо в рядку
А подарувати на/пам’ять фото; покладатися на/пам’ять
Б брати на себе за/багато, навчитися за/багато років
В повертатися з роботи до/дому; підійти до/дому батька
Г повторювати вірш в/голос; заслухатися в/голос Олени
Д попередити в/останнє; домовитися в/останнє побачення
28. Виділені сполуки не є прислівниками і їх треба писати окремо в рядку
А повернути в/бік; їхати в/бік Донецька
Б працював у/день; подарував у/день народження
В зал на/багато читачів; збільшити на/багато місць
Г їхати по/новому мосту; почати жити по/новому
Д знаходити в/купі піску; зростати в/купі
29. Правильно позначено наголошені голосні в прислівниках рядка
А високо, насамперед, заново
Б замолоду, злегка, зопалу
В позаочі, ліворуч, звисока
Г спроста, зовсім, нарівно
Д навзнак, надворі, заодно
30. Установіть відповідність.
Прислівник
Тлумачення
1 власноруч
А комфортно
2 поруч
Б близько
3 зручно
В самостійно
4 нашвидкуруч
Г поспіхом

Д незалежно


31.03.2020
Тема: Тренувальні вправи
          (Прислівник)
https://www.youtube.com/watch?v=1_C4iFI8q6c
https://www.youtube.com/watch?v=mmCuOnLwpV8
Завдання:
1.Параграф 32-41(повторити у підручнику)
2. Письмово виконати вправи 427, 433
3. Запишіть прислівники відповідно до їх правопису.
    Раз/по/раз, крок/за/кроком, рука/в/руку, з/роду/в/рід, кінець/кінцем, від/краю/до/краю,
по/змозі, на/зло, на/диво, до/краю, через/силу, на/руку, до/снаги, на/славу, до/лиця, на/око, по/черзі.
(Завдання виконати до 03.04.2020; чекаю фотозвіт)

17.03.2020
Тема: Написання прислівникових спосполучень
https://www.youtube.com/watch?v=9P2_HgjmulU
 https://www.youtube.com/watch?v=9qJUbLIIAe0
Читати параграф 40,
Виконати (письмово) вправи: 411(I, II ); 413 (I, II )

18.03.2020
Тема: Написання прислівників разом, окремо, через дефіс
1. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo
2. У підручнику повторити параграфи 39-40
3. Виконати (письмово) вправи : 418, 419, 429, 430
4. Тестові завдання (виконати письмово у робочий зошит)

1. Прислівник - це
а) змінна самостійна частина мови;
б) незмінна самостійна частина мови;
в) особлива форма дієслова.
Скласти (пригадати) й записати речення з прислівником, поставити до прислівника питання (напр.:Навпростець і вода не тече. (Нар.творч.) Навскіс занурився Великий віз на небі. (П.Тичина.) І тихо-тихо сяють зорі, холодним блиском миготять. (М.Вороний.) Мить дивами виповнена вщерть.(М.Самійленко.)
2. Прислівник виражає
а) ознаку або приналежність предмета якійсь особі;
б) ознаку дії, ознаку іншої ознаки, ознаку предмета;
в) ознаку предмета за дією.
Скласти (пригадати) й записати речення з прислівником, підкреслити його як член речення (напр.:Шляхів нема, а тільки де-не-де поплутані стежинки йдуть на безвість. (Леся Українка.) Я більш люблю шляхи земні, аніж шляхи космічні. (В.Самійленко.)
3.За допомогою слів значно, багато, куди, ще, трохи утворюється
а) проста форма найвищого ступеня порівняння прислівників;
б) проста форма вищого ступеня порфвняння прислівників;
в) складена форма вищого ступеня порівняння прсилівників.
Утворити всі можливі форми ступенів порівняння від прислівника широко або скласти (пригадати) й записати речення з прислівником у формі вищого чи найвищого степеня порівняння (напр.: Тихше, тихше! Не диши! Нас почують комиші. (Олександр Олесь.) Швидше ж бо, швидше туди, де кипіння!(П.Тичина.)
4. Прислівники мимохіть, нашвидкуруч, повсякчас утворено
а) префіксальним способом;
б) суфіксальним способом;
в) способом злиття основ.
Дібрати й записати приклад прислівника, що є складним словом (напр.: мимоволі, сьогодні) або скласти (пригадати) й записати речення з таким прислівником (напр.: І от колишньої минулості завісу нарешті мушу я підняти мимохіть. (М.Вороний.) Колись Гуллівер возлежав горілиць. (І.Драч.)
5. Прислівник із нн вжито у реченні
а) Льотчикам натомлено дрімалось. (Б.Олійник.);
б) Вдарила ніжність у груди крилом дебедино. (Б.Олійник.);
в) Поет співав глибинно, старовинно. (І.Драч.).
Дібрати прислівник з нн, розібрати його за будовою (напр.: законно, незрівнянно) або прислівник з ннввести до речення (напр.: І мелька невпинно голка у худесенькій руці. (М.Старицький.)
6. Разом з не пишуться прислівники
а) незабаром, невдовзі, негайно;
б) не дуже, не завжди, не по-братньому;
в) не високо, а низько; не чисто, а брудно.
Прислівник, що пишеться з не разом, увести до речення (напр.: До гнізда нечутно плив лелека.(В.Самійленко.) Нелегко долати життєві напасті у наш безнадійний і проклятий час. (Г.Чубач.) А так же зручно малося в житті: ладком, неквапно. (Б.Олійник.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий